Pusha.se

En vänlig själ har lagt till min blogg på sidan pusha.se.
Pusha är (om jag förstått det rätt) en sida där människor kan rösta/pusha på en blogg, så att denna får mer uppmärksamhet.
Får bloggen tillräckligt många röster, så blir den *het* och syns på förstasidan. Hamnar den där, så kanske man får fler läsare.

Tydligen så går det att rösta via sitt Facebook eller Twitterkonto, så man behöver inte registrera sig på deras sida om man någon av följande.

Så om det är så att någon av er känner att ni vill pusha för den här bloggen så kan ni göra det på länken nedan.

http://www.pusha.se/sajter/onethousandonealbums.blogg.se

Och för er som röstar, så tackar jag hjärtligt och hoppas på att ni kommer att fortsätta att följa min blogg.

Mvh

P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0