Richard Marx - When You Loved Me





Jag vet om att detta inte riktigt följer konceptet med själva sidan, men jag tror faktiskt att jag kommer att börja slänga in lite fler rekommendationer som inte har med boken att göra. Kan kanske till och med hända att detta kanske blir lite mer som en vardagsblogg, det är rätt kull att skriva av sig oavsett vilket. Oroa er dock inte, bloggens huvudfokus kommer fortfarande vara att skriva recensioner på plattor ifrån boken 1001 Albums You Must Hear Before You Die. Men nu så kommer här något helt annat.

Richard Marx är en av mina absoluta favoritartister, en av de största inspirationerna för mig, mitt musicerande och mitt låtskrivande.
Bara för någon dag sedan så släppte Richard sin nya singel: When You Loved Me. Låten är ett stycke kommersiellt Pop/Rockmästerverk och jag hoppas verkligen att denna låt kommer få äckligt mycket tid på radion och bli den hiten som jag tycker att den förtjänar. För det tycker jag absolut att den är värd.
Marx förtjänar att vara lika känd som han var under 80 och 90 talet. Dessutom så sväljer folk  fortfarande Bon Jovi med hull och hår, så varför inte Marx?
Jag hoppas att ni som diggar detta sprider det vidare till era vänner som gillar denna typ av musik.

Enjoy!!

//P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0