Ny design

Håller på att kolla igenom lite olika teman till bloggen.
Med tanke på mallarna som blogg.se gratisversion har att erbjuda och även med tanke på hur råusel jag är på att förstå kodningar (jupp till och med de absolut enklaste) så letar jag runt för fullt, för att se om jag kan hitta något roligare alternativ.
Den som jag testar nu är absolut inte det slutliga resultatet, men den är lite roligare än det förra alternativet.

Känner ni till några sidor som har gratis malla till blogg.se, så tveka inte att hojjta till.

//P

Kommentarer
Postat av: Thea

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 22:01:48
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0